Jogurtas yra puikus produktas. Jame gausu probiotikų, kurie gerina virškinimą, kalcio, be to tai geras baltymų šaltinis.

Tačiau kaip pasirinkti tinkamą? Vienintelis būdas – skaityti etiketes.

Taisyklė nr. 1: kuo trumpesnis ingredientų sąrašas.

Taisyklė nr. 2: kuo mažiau apdorotas. Nesirinkit mažo riebalų procento jogurto. Vartodami vien neriebius produktus neįsisaviname taip reikalingų riebaluose tirpių vitaminų (A, D, E, K), be to nuolatos jaučiame alkį.

Taisyklė nr. 3: venkit tokių ingredientų, kaip cukrus, tirštikliai (ypač kukurūzų krakmolo), dažikliai, skonio stiprikliai ir pan. Tai patvirtina taisyklę nr. 1.

Geriausiai rinkitės natūralų, be priedų jogurtą. Jį visada galit pasaldinti riešutų sviestu, medumi, šviežiais vaisiais. Be to tai puikus grietinės pakaitalas.

Graikiškas jogurtas yra ypač geras pasirinkimas. Kuom jis skiriasi nuo įprasto jogurto? Rauginimo metu nukošiamos išrūgos (vandeninga dalis), todėl graikiškas jogurtas pasidaro toks tirštas. Dėl išrūgų pašalinimo jame mažiau cukraus, angliavandenių ir daug daugiau baltymų.

Tačiau termino „graikiškas“ naudojimo ant pakuotės kol kas niekas nereguliuoja. Todėl šiuo terminu piktnaudžiauja gamintojai, kurie jogurto negamina tradiciniu būdu, o jame prideda tirštiklių (pvz., kukurūzų krakmolas), pieno baltymų koncentrato, siekiant imituoti tekstūrą.

Todėl ir graikiškam jogurtui galioja tos pačios taisyklės. Ypač nr. 1. Šiame jogurte turėtų būti tik pienas ir gyvos bakterijų kultūros.