Sveiki atvykę į parduotuvę. Kai manęs paklausia, ar galiu parengti mitybos planą, atsakau, žinoma. Tik mano plane rasite visko, ir siuvimo, ir pertraukėles su kava balkone, ir bėgiojimą per lietų ar kėlimąsi valanda anksčiau.

Ką tai turi bendro su mityba? Ogi viską.

Tai, ką ir kaip valgom dažnai priklauso nuo mūsų emocinės būsenos. Ypač moterims svarbus gebėjimas surasti laiko sau, savo pomėgiams, apskritai pasigilinti į save.

Pažįstamas vaizdelis, kai besirūpinant buitimi, darbe besiverčiant per galvą viską atlikti tobulai, vakare apšokinėjant vaikus galiausiai lieka vienintelis tos dienos malonumas – paguoda maistu.
Todėl kalbant apie svorio mažinimą, visoje šitoje rutinoje pridėti griežtą dietą yra tas pats, kas įspausti dar vieną spyruoklę. Klausimas, kada jinai iššoks.

Principas, kuriuo aš dirbu, remiasi įpročių ir emocinės būsenos analize. Tuomet imamės veiksmų keisti tai, kas daro didžiausią neigiamą įtaką norimiems rezultatams. Mano išvada tokia, kol nėra ramybės ir aiškumo moters galvoje (o dažniausiai pagal moters prigimtį taip ir yra:), sprausti į dietos rėmus nėra prasmės.

Kuom unikalus mano konsultavimo metodas? Aš konsultuoti pradedu nuo galvos.
Apjungiau fiziologinę ir emocinę dalis kartu su Subalansuotų rodiklių sistema. Kas čia per daiktas?

Esmė paprasta, planuoti efektyvius veiksmus, matuoti jų kasdienį įgyvendinimą ir ieškoti būdų, kaip kitą dieną padaryti geriau. Skamba gal kiek moksliškai, bet viskas daug paprasčiau, nei atrodo.

Įsitikinau, kad norimas rezultatas einant tokiu keliu yra ilgalaikis ir užtikrintas.